Reinventatorii. Cum urmaresc companiile extraordinare schimbarea radicala continua - Jason Jennings, carte
Descriere
Reinventatorii dezvăluie secretele utilizate de mari companii, precum Starbucks, Arrow Electronics, Apple, Pella Windows, SAS, Capital One, DOT Foods, Humana, Nucor Steel, Multi-Chem, Koch Industries, Southwest Airlines, pentru a fi cu un pas înaintea competiției.
Reinventarea nu este inovație. Inovație poate însemna cel mai nou produs de la Apple sau un nou concept de restaurant ori o metodă unică de asamblare a unui produs. Procesul reinventării merge mult dincolo de ideea unui produs sau serviciu nou.
Jason Jennings și colaboratorii săi au adunat și studiat 22.000 de materiale constând în reviste, ziare și articole de blog scrise în ultimii zece ani, identificând afaceri care pur și simplu s-au reinventat. Au selectat cele mai bune o sută de exemple și i-au intervievat pe cei care au făcut posibil procesul de reinventare în compania lor. Din zecile de mii de pagini de informații acumulate, au organizat în această carte un set de strategii învățate de la cei mai buni „reinventatori în serie.
„Categoric, Jennings devine succesorul lui Peter Drucker. A făcut, din nou, o extraordinară muncă de cercetare pentru a descoperi strategiile de reinventare a unei afaceri, de a o face durabilă și de a avea un profit ridicat. Ideile sale sunt în același timp practice, neașteptate și puternice. Utilizați-le zilnic pentru a avea succes.” - Dan Coughlin, autor, fondator The Coughlin Company, Inc.
Specificatii
- Jason Jennings
- ACT SI POLITON
- Carte
- 1 buc
Review-uri
Nicio recenzie gasita. Fii primul care scrie!